Що таке роадмап та чому це важливо для вашого бізнесу?
Успішний запуск проектів неможливий без планування. Основа плану — стратегія, а для її реалізації вам потрібен допоміжний засіб. Ним є roadmap (в перекладі — дорожня карта)
Інструмент давно використовується в промисловості і розробці складних технічних продуктів, проте не менш корисний в інтернет-маркетингу.
Що ж таке дорожня карта? Roadmap — основний документ продуктового менеджера або менеджера проекту. Його завдання — донести ідеї і прогрес в роботі до замовника і членів команди. Дорожня карта повинна бути досить загальною і гнучкою, щоб в процесі можна було уточнювати етапи і актуалізувати плани.
Залежно від функцій, розрізняють такі види дорожніх карт:
- Продуктова. Це сценарії розвитку продукту або лінійки продуктів у часі.
- Технологічна. Плани розвитку технологій.
- Галузеві (ринкові або промислові). Схеми розвитку цілих галузей, сегментів ринку, секторів промисловості.
- Корпоративна. Плани заходів з розвитку компанії, досягнення ключових цілей і показників. Не варто плутати з бізнес-планом, оскільки дорожня карта — документ стратегічний і довгостроковий.
- Освітня. Програми навчання та розвитку. До них відносяться, наприклад, карти співробітників — індивідуальні плани вдосконалення навичок і підвищення кваліфікації.
- Карти проекту. Плани реалізації будь-яких проектів, із зазначенням основних етапів, обмеженням за часом і з заданим коридором цільових показників.
У яких випадках допоможе розробка дорожньої карти:
- Ви запускаєте новий проект.
- Відбулися значні зміни в роботі.
- Посилилася конкуренція.
- Потрібно оформити стратегічний план бачення конкурентного розвитку.
Грамотно складена дорожня карта містить одну реалістичну мету і кілька варіантів її досягнення. Пріоритет віддається найвигіднішому, інші застосовуються в разі форс-мажору.
Читайте також: Карантин: як правильно організувати роботу вдома?
Залишити відповідь