Як працюватиме бізнес після 11 травня: правила та рекомендації МОЗ
Міністерство охорони здоров’я оприлюднило проект рекомендацій щодо роботи закладів громадського харчування та підприємств з 11 травня
Так, загальними вимогами до всіх об’єктів, для яких з 11 травня почнуть діяти послаблення є:
- проведення термометрії всіх працівників перед початком робочого дня;
- наявність антисептичних засобів на вході до приміщення;
- використання співробітниками та відвідувачами засобів індивідуального захисту;
- проведення дезінфекції робочих місць.
Перукарні та салони краси
- у приміщеннях перукарень дозволено знаходитись не більше 1 клієнту;
- дозволено приймати клієнтів лише за попереднім записом і з проміжками не менше 15 хвилин між відвідувачами;
- очікування клієнтами послуги здійснюється за межами закладу, з дотриманням дистанції (1,5 м);
- у приміщенні заборонено перебувати більш ніж 1 клієнту на 10 кв. м, за винятком не більше одного з батьків, які супроводжують дітей або людей, що супроводжують людей з інвалідністю;
- відстань між місцями надання послуг повинна бути не менше 2 м.
Заклади побутового обслуговування населення (пральні, хімчистки, ремонт одягу та взуття)
- відвідувачам заборонено чекати черги у приміщенні хімчисток, закладам необхідно організувати прийом клієнтів у такий спосіб, щоб вони чекали своєї черги на вулиці на відстані не менше 1,5 м один від одного;
- перебування сторонніх осіб та очікування клієнтами послуг у приміщенні забороняється.
Заклади торгівлі непродовольчими товарами
- дозволяється одночасне перебування клієнтів з розрахунку не більше 1 людини на 10 кв. м;
- обслуговування клієнтів необхідно здійснювати з дотриманням принципу соціального дистанціювання.
Заклади громадського харчування
- обслуговування на літніх майданчиках дозволено з дотриманням дистанції;
- обслуговування клієнтів дозволяється виключно на виніс за попереднім замовленням або на літніх майданчиках під відкритим небом;
- рекомендовано забезпечити відстань між відвідувачами на літніх майданчиках не менше 1,5 м.;
- вхід відвідувачів до приміщень закладів громадського харчування заборонено;
- замовлення слід приймати за телефоном або через спеціально облаштоване віконце (вхідні двері);
- місце розрахунку має бути обладнано пристроями для безконтактної оплати, поличкою для передачі замовлення без контакту з клієнтом;
- замовлення має видаватися виключно в одноразовому посуді та в закритій тарі;
- видача клієнтам меню заборонена, воно має бути розміщено для ознайомлення поруч з місцем видачі замовлення.
Робота нотаріусів, адвокатів та аудиторів
- рекомендовано приймати клієнтів лише за попереднім записом;
- рекомендовано приймати клієнтів лише за попереднім записом і з проміжками не менше 15 хвилин між відвідувачами;
- очікування клієнтами послуги безпосередньо в закладі буде заборонено;
- на випадок клієнтів, які прийшли без запису, біля дверей має бути розміщений домофон або дзвінок, та інформація про способи запису.
Зони відпочинку
- заборонено проведення організованих заходів у парках та скверах;
- адміністрації рекомендується забезпечити функціонування туалетів та наявність антисептичних засобів у них;
- заборонено проведення організованих заходів та подій з великим скупченням людей;
- відвідувачам дозволено використовувати зони для занять спортом та пробіжок за умови дотримання дистанції.
Читайте також: Послаблення карантину: кому дозволять працювати з 11 травня
Залишити відповідь