Як працюватиме бізнес після 11 травня: правила та рекомендації МОЗ

#бізнес

Міністерство охорони здоров’я оприлюднило проект рекомендацій щодо роботи закладів громадського харчування та підприємств з 11 травня

Так, загальними вимогами до всіх об’єктів, для яких з 11 травня почнуть діяти послаблення є:

  • проведення термометрії всіх працівників перед початком робочого дня;
  • наявність антисептичних засобів на вході до приміщення;
  • використання співробітниками та відвідувачами засобів індивідуального захисту;
  • проведення дезінфекції робочих місць.

Перукарні та салони краси

  • у приміщеннях перукарень дозволено знаходитись не більше 1 клієнту;
  • дозволено приймати клієнтів лише за попереднім записом і з проміжками не менше 15 хвилин між відвідувачами;
  • очікування клієнтами послуги здійснюється за межами закладу, з дотриманням дистанції (1,5 м);
  • у приміщенні заборонено перебувати більш ніж 1 клієнту на 10 кв. м, за винятком не більше одного з батьків, які супроводжують дітей або людей, що супроводжують людей з інвалідністю;
  • відстань між місцями надання послуг повинна бути не менше 2 м.

Заклади побутового обслуговування населення (пральні, хімчистки, ремонт одягу та взуття)

  • відвідувачам заборонено чекати черги у приміщенні хімчисток, закладам необхідно організувати прийом клієнтів у такий спосіб, щоб вони чекали своєї черги на вулиці на відстані не менше 1,5 м один від одного;
  • перебування сторонніх осіб та очікування клієнтами послуг у приміщенні забороняється.

Заклади торгівлі непродовольчими товарами

  • дозволяється одночасне перебування клієнтів з розрахунку не більше 1 людини на 10 кв. м;
  • обслуговування клієнтів необхідно здійснювати з дотриманням принципу соціального дистанціювання.

Заклади громадського харчування

  • обслуговування на літніх майданчиках дозволено з дотриманням дистанції;
  • обслуговування клієнтів дозволяється виключно на виніс за попереднім замовленням або на літніх майданчиках під відкритим небом;
  • рекомендовано забезпечити відстань між відвідувачами на літніх майданчиках не менше 1,5 м.;
  • вхід відвідувачів до приміщень закладів громадського харчування заборонено;
  • замовлення слід приймати за телефоном або через спеціально облаштоване віконце (вхідні двері);
  • місце розрахунку має бути обладнано пристроями для безконтактної оплати, поличкою для передачі замовлення без контакту з клієнтом;
  • замовлення має видаватися виключно в одноразовому посуді та в закритій тарі;
  • видача клієнтам меню заборонена, воно має бути розміщено для ознайомлення поруч з місцем видачі замовлення.

Робота нотаріусів, адвокатів та аудиторів

  • рекомендовано приймати клієнтів лише за попереднім записом;
  • рекомендовано приймати клієнтів лише за попереднім записом і з проміжками не менше 15 хвилин між відвідувачами;
  • очікування клієнтами послуги безпосередньо в закладі буде заборонено;
  • на випадок клієнтів, які прийшли без запису, біля дверей має бути розміщений домофон або дзвінок, та інформація про способи запису.

Зони відпочинку

  • заборонено проведення організованих заходів у парках та скверах;
  • адміністрації рекомендується забезпечити функціонування туалетів та наявність антисептичних засобів у них;
  • заборонено проведення організованих заходів та подій з великим скупченням людей;
  • відвідувачам дозволено використовувати зони для занять спортом та пробіжок за умови дотримання дистанції.

Читайте також: Послаблення карантину: кому дозволять працювати з 11 травня

Автор:

Поділіться корисною інформацією з друзями:


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *