Як правильно зберігати електронні документи?
У Мінцифри розповіли про вимоги до зберігання електронних документів
Документи мають два види архівного зберігання: постійне та тривале — 10 років і тимчасове зберігання — до 10 років.
Так, до першої групи відносяться статути, штатні розписи, установчі документи та особові справи, які варто мати і у паперовій формі. Якщо ви підписали їх в електронній формі, використовуйте формат даних PDF/A-1 (.pdf), який убезпечить вас та ваших контрагентів від випадкового редагування документа. А от документи другої групи достатньо зберігати лише в електронній формі.
До них відносяться:
- Документи про відрядження (програми, технічні завдання, доповіді, довідки):
– закордонні або наукові в межах України —10 років;
– у межах України — 3 роки. - Дані про документообіг на підприємстві — 5 років.
- Кредитні договори, поруки, застави, гарантії, переведення боргу — 5 років.
- Первинні документи та додатки до них, що фіксують виконання господарських операцій (касові, банківські документи, ордери) — 3 роки.
- Податкові накладні та облікові регістри — 3 роки.
Після закінчення строків зберігання документи підлягають знищенню.
Читайте також: Податкові декларації 2020: кінцевий термін подання, штрафи
Залишити відповідь