Як правильно зберігати електронні документи?

#електронні документи

У Мінцифри розповіли про вимоги до зберігання електронних документів

Документи мають два види архівного зберігання: постійне та тривале — 10 років і тимчасове зберігання — до 10 років.

Так, до першої групи відносяться статути, штатні розписи, установчі документи та особові справи, які варто мати і у паперовій формі. Якщо ви підписали їх в електронній формі, використовуйте формат даних PDF/A-1 (.pdf), який убезпечить вас та ваших контрагентів від випадкового редагування документа. А от документи другої групи достатньо зберігати лише в електронній формі.

До них відносяться:

  • Документи про відрядження (програми, технічні завдання, доповіді, довідки):
    – закордонні або наукові в межах України —10 років;
    – у межах України — 3 роки.
  • Дані про документообіг на підприємстві — 5 років.
  • Кредитні договори, поруки, застави, гарантії, переведення боргу — 5 років.
  • Первинні документи та додатки до них, що фіксують виконання господарських операцій (касові, банківські документи, ордери) — 3 роки.
  • Податкові накладні та облікові регістри — 3 роки.

Після закінчення строків зберігання документи підлягають знищенню.

Читайте також: Податкові декларації 2020: кінцевий термін подання, штрафи

Автор:

Поділіться корисною інформацією з друзями:


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *