Що таке лонч і чому це важливо для бізнесу?
Уявіть, що ви створили абсолютно новий онлайн-продукт: сервіс, додаток, курс, вебінар або щось інше. Ви вклали чимало коштів в його розробку і створення. Однак запуск продукції на ринок обернувся провалом через низькі продажі. Причина невдачі в тому, що ви не подумали про формування попиту і підвищення інформування потенційних клієнтів. Справитися з цими завданнями вам допоможе лонч-маркетинг. Що ж таке лонч?
Лонч – launch) – маркетинг-менеджмент запуску нового продукту.
Лонч – це випуск на ринок нового продукту, що супроводжується активною маркетинговою кампанією, в процесі якої здійснюється комунікація з цільовою аудиторією з метою проінформувати про основні властивості, якісні характеристики, цінності торгової марки. Лонч характеризується високою інтенсивністю маркетингової роботи, інтенсивною комунікацією з цільовою аудиторією, щільністю рекламних повідомлень, з певною тактичною послідовністю “включень” різних каналів комунікацій.
Мета лонча – залучення найбільшої уваги до виведеного на ринок товару, ще до моменту появи цього товару у продажу і забезпечення максимального попиту на товар в момент початку продажів.
Завдання лонча:
- проінформувати потенційних споживачів;
- завоювати лояльність своєї цільової аудиторії;
- простимулювати продаж.
Інструменти лонча:
- pre-launch маркетингові дослідження;
- реклама;
- прямий маркетинг;
- акції торгового маркетингу (консьюмер промоушн і трейд промоушн).
Лончу передує розробка стратегії репозиціонування і як один із наслідків формулювання завдань.
Є також таке поняття, як софт лонч.
Софт лонч – soft launch) – випуск нового продукту, що дозволяє вивчити реакції перших споживачів і їх досвіду використання продукту. Софт лонч дозволяє м’яко, без істотних витрат на рекламу здійснити виведення товару на обмежений ринок, сегмент, вивчити попит, доопрацювати продукт, посилити його маркетинг.
Читайте також: Бізнес звільнили від штрафів за кредитами
Залишити відповідь