Що таке лонч і чому це важливо для бізнесу?

#лонч

Уявіть, що ви створили абсолютно новий онлайн-продукт: сервіс, додаток, курс, вебінар або щось інше. Ви вклали чимало коштів в його розробку і створення. Однак запуск продукції на ринок обернувся провалом через низькі продажі. Причина невдачі в тому, що ви не подумали про формування попиту і підвищення інформування потенційних клієнтів. Справитися з цими завданнями вам допоможе лонч-маркетинг. Що ж таке лонч?

Лонч – launch) – маркетинг-менеджмент запуску нового продукту.

Лонч – це випуск на ринок нового продукту, що супроводжується активною маркетинговою кампанією, в процесі якої здійснюється комунікація з цільовою аудиторією з метою проінформувати про основні властивості, якісні характеристики, цінності торгової марки. Лонч характеризується високою інтенсивністю маркетингової роботи, інтенсивною комунікацією з цільовою аудиторією, щільністю рекламних повідомлень, з певною тактичною послідовністю “включень” різних каналів комунікацій.

Мета лонча – залучення найбільшої уваги до виведеного на ринок товару, ще до моменту появи цього товару у продажу і забезпечення максимального попиту на товар в момент початку продажів.

Завдання лонча:

  • проінформувати потенційних споживачів;
  • завоювати лояльність своєї цільової аудиторії;
  • простимулювати продаж.

Інструменти лонча:

  • pre-launch маркетингові дослідження;
  • реклама;
  • прямий маркетинг;
  • акції торгового маркетингу (консьюмер промоушн і трейд промоушн).

Лончу передує розробка стратегії репозиціонування і як один із наслідків формулювання завдань.

Є також таке поняття, як софт лонч.

Софт лонч – soft launch) – випуск нового продукту, що дозволяє вивчити реакції перших споживачів і їх досвіду використання продукту. Софт лонч дозволяє м’яко, без істотних витрат на рекламу здійснити виведення товару на обмежений ринок, сегмент, вивчити попит, доопрацювати продукт, посилити його маркетинг.

Читайте також: Бізнес звільнили від штрафів за кредитами

Поділіться корисною інформацією з друзями: