ТОП-10 книг про продажі

#книги

Продажі рухають бізнес. Тож чи не пора вам наростити потенціал? «Прокачайте» свої навики за допомогою бестселерів, які повинні бути на поличці у кожного, хто прагне продавати більше та ефективніше. А яка книга навчила продавати вас? Діліться з нами у коментарях!

№10. «Продажі великим компаніям» Джил Конрат

Настав час припинити нескінченні холодні дзвінки та очікування заявок від клієнтів. На сучасному шаленому ринку для отримання «великого кушу» потрібні нові стратегії продажів. Як організувати зустріч особою, що приймає рішення, якщо вона ніколи не бере від вас слухавку? Як приймають рішення великі компанії? Книга Джил Конрат – практичний посібник, де викладені історії з власного досвіду та знання, засвоєні на практиці.

№9. «Мистецтво комплексних продаж» Джеф Тулл

Книга, яка викладає методи продажів міжнаціональним, транскордонним і навіть міжкультурним компаніям, де зазвичай є кілька осіб, що приймають рішення. Це своєрідний посібник із об’єднання всіх частин головоломки. Він також стане у нагоді тим, хто керує багатонаціональними бізнес-командами в складних та висококонкурентних умовах.

№8. «Психологія продажів» Брайан Трейси

Подвоюйте та потроюйте свої продажі на будь-якому ринку. Мета цієї книги – надати вам ряд ідей, методів та стратегій, які ви можете використовувати для збільшення продажів, швидших та простіших, ніж будь-коли раніше. Автор практикує застосування психології в бізнес-контексті, розглядає внутрішні мотиви як покупців, так і продавців.

№7. «Нова стратегія продажів» Роберт Міллер, Стівен Хейман, Тед Тулеха

У 1985 році «Стратегія продажів» – одна з найкращих книг про продажі, коли-небудь виданих, назавжди змінила продажі та маркетинг. Оновлений випуск бізнес-класики наповнений новими реальними прикладами та новими стратегіями протистояння конкуренції, які допоможуть вам стати гуру в сучасному світі продажу.  

№6. «Ідеальні продажі» Лінда Річардсон

Лінда Річардсон знана як один з найкращих консультантів з навчання продажам. У своїй книзі вона пропонує зосереджуватись на клієнтах, ретельно досліджувати їхні потреби та працювати над запереченнями. Невдачі траплятимуться завжди, однак це не привід бездіяти. Книга вчить, як визначити свої конкурентні переваги та перемагати.

№5. «Мистецтво торгувати» Том Хопкінс

Вивчивши найкращі у світі техніки продажів, Том Хопкінс заробив понад мільйон доларів за три роки. У своїй книзі Хопкінс розповідає про ефективні телефонні техніки, про те, як створити ідеальний клімат для продажів, впоратися із запереченнями і що робити, коли почуєте слово «ні».

№4. «Найвеличніший торговець у світі» Ого Мандіно

Бестселер з тиражем понад чотири мільйони примірників! Той, хто дотримується принципів, викладених у цій книзі, ніколи не зазнає невдачі як продавець, як і ніхто не зможе стати по-справжньому великим без них. Автор вплітає принципи у захопливу історію, яка змушує нас задуматись не лише над практичними, але й над морально-етичними питаннями.

№3. «Секрети укладення угод» Зіг Зіглар

Лікарі, домогосподарки, міністри, батьки, вчителі – кожен повинен «продати» свої ідеї, щоб досягти успіху. Цей посібник американського професіонала №1 у мистецтві переконання зосереджується на найважливішій частині продажу – як змусити людину сказати «так». Автор вчить нас використовувати свою уяву для отримання результатів та бачити можливості, які інші могли пропустити.

№2. «Маленька червона книга продажів» Джеф Джитомер

Автор переконаний, що продавці ненавидять читати. Ось чому «Маленька червона книга продажів» – коротка, але достатня, щоб передати суть справи. Вона наповнена відповідями, які деякі люди шукають все життя, щоб нарешті здійснити свою мрію у світі продажів. Тому, кому сподобається ця книга, варто звернути увагу і на «Біблію продажів» Джефі Джитомера.

№1. «СПІН-продажі» Ніл Рекхем

Безумовно, найкраще задокументований звіт про успіх продажів, коли-небудь зібраний. Автор презентує революційну стратегію SPIN – situation, problem, implication, need-payoff (ситуація, проблема, наслідки, виплата). Сповнена прикладами з реального життя, яскравою графікою та інформативними тематичними дослідженнями ця книга – ключ до мільйонів доларів та рекордно високої ефективності продажів.

Читайте також: Upstream: прагнення вирішити проблеми до того, як вони трапляться

Поділіться корисною інформацією з друзями:


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *